سلامتي عشقم

سلامتي عشقم

 

 

ســـلامـــتـــی عشقم که یروزی بهم میگفت بدون تو نمیتونم . . .

 

بابغض بهم میگفت بری میمیرم ..

 

ولی روزی رسید که به من میگفت شما؟ به جا نمیارم .. .

 

ســـلامـــتـــی خودم که پاش موندم . . .

 

میرفتم بیرون تا ببینمش ولی ازدورکه میدیدمش انگارخیلی حالش خوب بود همونی که بهم میگفت واست میمیرم حالا واسه کسه دیگه میمرد . .

 

اشکام سرازیر میشدو میگفتم:متاسفم!!!

 

ســـلامـــتـــی عشقم که میگفت وقتی میبینمت دلم میلرزه ازته دل دوست دارم حالا وقتی مارو میبینه روشو برمیگردونه و میگه حالم ازش بهم میخوره .. .

 

ســـلامـــتـــی خودم که به خاطرش از همه گذشتم دوره همرو خط کشیدم بعد فهمیدم خودم خط خورده عشقمم. . . .

 

ســـلامـــتـــی عشقم که بهم خیانت کردولی فکرکرد ما گاویم نمیفهمیم

 

ســـلامـــتـــی خودم که عشقمو باعشقش میدیدم بغضم میترکید میگفتم هی فلانی کاش میتونستم فقط اندازه چند ثانیه کوچیک جات باشم. . .

 

عشقم دیگه سلامتیامون تموم شد

 

 ســـلامـــتـــی عشقت که جامو گرفت. . .

 

ســـلامـــتـــی عشقت که منو به خاطرش ول کردی. . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:13---4 شهريور 1393
هیییییییییی
وبلاگ خوبی داری موفق باشی مطلبتم خیلی خوب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 2 شهريور 1393 ] [ 18:36 ] [ iman ]
[ ]